2022. gada aprīlī pie mums vērsās klients ar ideju Rīgas centrā atvērt franču virtuves restorānu mūsdienīgā interpretācijā. Ideja tika prezentēta rakstiskā veidā uz papīra. Bija nepieciešams izstrādāt pilnu zīmola identitātes paketi, tostarp logotipu, nosaukumu, "landing page" un mārketinga stratēģiju.
Mēs piedāvājām šādu krāsu paleti – sarkanu, zeltu un melnu, kur katra krāsa atsevišķi un to kombinācijas simbolizē šiku, izsmalcinātību un eleganci, kā arī atspoguļo Franciju, mīlestību un kaisli. Kontrastam mēs izvēlējāmies pasteļtoni – bēšu. Mēs atlasījām trīs fontus, par pamatu ņemot Cormorant Garamond un Mulish Regular. Akcents tika pievienots ar Harista fonta palīdzību.
FRANCHIE logotips ir lakonisks, stilīgs un pamanāms. "Franchie" baltā krāsā uz sarkana fona – uzsvērām akcentus un kontrastu.