Brendings un sociālie tīkli restorānam Franchie

2022. gada aprīlī pie mums vērsās klients ar ideju Rīgas centrā atvērt franču virtuves restorānu mūsdienīgā interpretācijā. Ideja tika prezentēta rakstiskā veidā uz papīra. Bija nepieciešams izstrādāt pilnu zīmola identitātes paketi, tostarp logotipu, nosaukumu, "landing page" un mārketinga stratēģiju.

Mēs piedāvājām šādu krāsu paleti – sarkanu, zeltu un melnu, kur katra krāsa atsevišķi un to kombinācijas simbolizē šiku, izsmalcinātību un eleganci, kā arī atspoguļo Franciju, mīlestību un kaisli. Kontrastam mēs izvēlējāmies pasteļtoni – bēšu. Mēs atlasījām trīs fontus, par pamatu ņemot Cormorant Garamond un Mulish Regular. Akcents tika pievienots ar Harista fonta palīdzību.

FRANCHIE logotips ir lakonisks, stilīgs un pamanāms. "Franchie" baltā krāsā uz sarkana fona – uzsvērām akcentus un kontrastu.
Izanalizējot mūsdienu franču virtuves restorānus Eiropā un esošos restorānus Latvijas tirgū, sadarbojoties ar interjera dizaineru Gļebu Protko, mēs sagatavojām ieteikumus, un tad Gļebs izstrādāja unikālu Franchie restorāna interjera dizainu. Restorāna atrašanās vieta tika izvēlēta MILLA kvartālā, Rīgas centrā, jo vieta ir populāra un ar aktīvu cilvēku plūsmu.
Restorāna Franchie skaļā atklāšana notika 2022. gada vasarā. Atklāšanas pasākumam tika sagatavota terase, apmācīts personāls un izplānota apkalpošana. Mēs noorganizējām satura foto un video sesiju, sagatavojām ideju sociālo mediju noformēšanai. Restorāns turpina veiksmīgi darboties un attīstīties.
Restorāna zīmola šefpavārs Kirils Komarovs tiecas pēc ideāla ne tikai ēdienu garšā, bet arī to estētiskā noformējumā.
FRANCHIE
Mazā Parīze iemīļotās pilsētas centrā