Brendings uzņēmumam Away Travel

Away Travel ir Aleksandra Besklubenko īpaši veidotas ceļojumu tūres, kas ir piepildītas ar šarmu un traku avantūrismu. Strādājot ar Aleksu, mūsu galvenais uzdevums bija nodot visas tās emocijas, kas atspoguļo zīmolu. Lai pilnībā iegremdētos projektā, mēs nopirkām biļetes un devāmies ceļojumā uz Tanzāniju.
Mēs izveidojām Away Travel logotipu un vizuālo identitāti. Logotipa galvenā ideja ir ceļš, kuru pārvar katrs ceļojuma tūres dalībnieks. Iekšējais ceļš. Mēs vadījāmies pēc klienta pasaules uztveres un viņa priekšstatiem par ceļojuma tūri: kalni, ceļojuma gars, avantūrisms, brīvība, tiekšanās augšup. Ceļš, kas ved uz mērķi.

Logotipa detalizācija – tas ir ceļš, kas ved cauri mežiem un kalniem. Logotipā ir iekļauts ērglis – neatkarīgs un brīvību mīlošs putns, vērotājs, pavadonis ceļojuma laikā. Drošības un aizsardzības simbols, kas atspoguļo ideju, ka visa ceļojuma laikā jūs esat drošās rokās.
Krāsu palete ir balstīta uz dabīgiem toņiem. Mēs izvēlējāmies zilās un brūnās krāsas toņus, kur zilā krāsa simbolizē brīvību un ceļa vieglumu, bet brūnā krāsa atspoguļo zīmola vērtību un lojalitāti.

Kā galveno mēs izvēlējāmies Futura PT Heavy fontu minimālisma stilā.
Tims Kehills
«Ceļu vislabāk mērīt nevis jūdzēs, bet gan draugos»
Henrijs Millers
«Mērķis nav vieta, bet spēja paskatīties uz pasauli savādāk»
Mēs izvietojām logotipu uz galvenajiem zīmola atribūtiem – teltīm, mugursomām, termosiem un citiem priekšmetiem. Visi šie priekšmeti lieliski papildina kopējo zīmola stilu un sniedz ceļojuma tūres dalībniekiem iespēju justies kā daļai no vienas lielas ģimenes.