Sociālie tīkli restorānam O'sole Mio

2022. gada jūnijā Rīgā tika atvērta neapoliešu picērija O'Sole Mio. Šī restorāna unikalitāte slēpjas picu gatavošanas šefpavāra profesionalitātē. Alčide ir no Neapoles, viņš klasisko neapoliešu picu gatavo vairāk nekā 25 gadus.

Mūsu uzdevums bija definēt O'Sole Mio kā labāko neapoliešu picēriju pilsētā. Neskatoties uz lielo konkurenci tirgū, mēs pieņēmām izaicinājumu. Mūsu pirmais solis bija aktīvs darbs pie zīmola pozicionēšanas sociālajos tīklos. Mēs centāmies radīt mājīgu un ģimenisku atmosfēru, kurā ikviens viesis justos kā daļa no lielas itāļu ģimenes.
Mēs izstrādājām veicināšanas stratēģiju, sociālo mediju stilu, izplānojām reklāmas kampaņas un integrācijas mērķauditorijas piesaistei, kā arī veicām vairākas veiksmīgas satura filmēšanas sesijas.

Turklāt mēs izveidojām "landing page", pievienojām ērtas funkcijas, kas paredzētas, lai pēc iespējas vairāk palielinātu reklāmguvumu, pievienojām rezervēšanas sistēmu un īstenojām veiksmīgu kontekstuālo reklāmu Google Ads platformā.
Mēs turpinām aktīvi strādāt pie O'Sole Mio projekta, sekojot līdzi aktuālajām tendencēm mārketinga pasaulē. Ieguldot šajā projektā enerģiju, dvēseli un mīlestību, mēs saņemam ļoti siltas atsauksmes no picu cienītāju kopienas, kas kļūst arvien lielāka. 2023. gada plānos ir atvērt vēl vienu picēriju un nostiprināt savas pozīcijas vietējā tirgū.