Brendings loģistikas uzņēmumam Lazarus

Lazarus ir Latvijas loģistikas uzņēmums, kas specializējas kravu pārvadājumos. Uzņēmums jau vairāk nekā desmit gadus ir veiksmīgi nostiprinājies globālajā tirgū. Straujās izaugsmes un attīstības dēļ uzņēmuma vadība nolēma izveidot vienotu un atpazīstamu korporatīvo identitāti, tāpēc vērsās pie mums.

Mērķis bija izstrādāt Lazarus identitāti, kas atspoguļotu uzņēmuma vērtības un īpašības, nodrošinātu konsekventu vizuālo identitāti visos uzņēmuma līmeņos un veicinātu atpazīstamību starptautiskajā tirgū.
Pirms sākām darbu, mūsu komanda veica iekšēju izpēti un analīzi, lai saprastu, kāda vizuālā koncepcija atbilstu uzņēmuma mērķiem un vērtībām. Konkurentu un pasaules līderu loģistikas nozarē analīze palīdzēja noteikt vispārējās korporatīvā dizaina tendences.

Pamatojoties uz to, mēs izveidojām korporatīvās identitātes koncepciju - izstrādājām logotipu, izvēlējāmies krāsu paleti, tipogrāfiju un citus dizaina elementus. Tika nolemts izmantot mūsdienīgu un minimālisma stilu, lai atspoguļotu uzņēmuma profesionalitāti un inovācijas loģistikas nozarē.
Izvēloties krāsu paleti, mēs vadījāmies pēc tā, ka Lazarus ir piegādes pakalpojums un ka krāsām jābūt universālām un atpazīstamām visās kultūrās. Logotipa krāsas - tumši zila un balta - simbolizē stabilitāti un uzticamību. Savukārt sarkanīgi oranžais tonis lieliski papildina uztveri ar akcentiem.
Galvenais logotipa izveides mērķis bija atspoguļot uzņēmuma pamatvērtības - kustību un ātrumu, tiekšanos pēc panākumiem un pārliecību. Minimālistisko un moderno logotipu veido stilizētas ģeometriskas figūras un uzņēmuma nosaukums "Lazarus", kas rakstīts bezserifa burtiem.
Mēs izstrādājām tīmekļa vietni ērtai lietošanai - vairāku lappušu mērķlapu, kas balstījās uz iepriekš sastādītu semantisko kodolu un atslēgvārdu pieprasījumiem.