Sociālie tīkli uzņēmumam Bigbank

Sadarbojoties ar BIGBANK, mūsu galvenais uzdevums bija atjauninātas identitātes izveide sociālajos tīklos, pamatojoties uz uzņēmuma iepriekš izstrādāto zīmola grāmatu. Bija nepieciešams veikt sagatavošanās darbus – izanalizēt mērķauditoriju un esošo konkurences vidi.
Mēs sagatavojām satura plānu, balstoties uz aktuālām tēmām, pievērsāmies galvenajiem trigera punktiem, akcentējot tos izstrādātajā identitātē. Vēlējāmies uzsvērt, ka banka ir mūsu mērķauditorijas sociālās dzīves neatņemama sastāvdaļa. Pamatojoties uz to, ka galvenie bankas pakalpojumi ir kreditēšana un finansēšana, izvirzījām mērķi mainīt auditorijas attieksmi pret šiem pakalpojumiem.
Sociālo tīklu stila izstrādes procesā veicām šādus darbus – sagatavojām satura plānu, ikdienas saturu, kas balstīts uz interesantiem stāstiem, aktuālām tēmām un animāciju. Mēs centāmies interesanti un informatīvi pastāstīt par BIGBANK pakalpojumiem, koncentrējot klientu uzmanību uz galvenajām bankas vērtībām.